Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Jak można umówić się na wizytę?
Zobacz odpowiedź
Na wizytę do lekarza w naszym Centrum Medycznym można umówić się osobiście albo telefonicznie w godzinach 8:00 – 18:00.
Jak zapisać się do Przychodni?
Zobacz odpowiedź
Do korzystania z usług w Centrum Medycznym Komorniki potrzebne jest złożenie deklaracji wyboru lekarza pierwszego kontaktu.
Można to zrobić osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 lub elektronicznie za pośrednictwem Internetowego Konta Pacjenta (IKP).
Ile razy w ciągu roku można zmienić lekarza?
Zobacz odpowiedź
Lekarza POZ można zmienić nie częściej, niż 2 razy w roku. W przypadku kolejnej zmiany należy uiścić opłatę w wysokości 80 złotych.
Gdzie się zgłosić jeżeli zachoruję w weekend lub Święta?
Zobacz odpowiedź
Pomoc Nocna i Świąteczna jest świadczeniem udzielanym od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00 do 8.00, a także całodobowo w Święta i dni ustawowo wolne od pracy.
Najbliższa Pomoc Doraźna znajduję się w Skórzewie przy ul. Kozierowskiego 4/8. Parking i wejście znajdują się z tyłu budynku. Telefon 613077307.
Jak długo jest ważne skierowanie do specjalisty?
Zobacz odpowiedź
Nie jest nigdzie ściśle określona ważność skierowania do specjalisty. Można z niego skorzystać do momentu istnienia wskazań do przeprowadzenia terapii lub diagnostyki.
Ważne ,żeby dostarczyć takie skierowanie do 14 dni od daty rejestracji.
Wyjątkiem jest skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne, które powinno się zarejestrować w zakładzie rehabilitacji w ciągu 30 dni od wystawienia.
Jak przygotować się do USG jamy brzusznej?
Zobacz odpowiedź
Na USG jamy brzusznej proszę zgłosić się na czczo i z pełnym pęcherzem. Dzień wcześniej proszę zażyć po 2 tabletki Espumisanu rano, popołudniu i wieczorem. Ostatni posiłek zjeść do godz. 18.00.
Gdzie mogę wykonać RTG?
Zobacz odpowiedź
Nasze Centrum Medyczne Komorniki ma podpisana umowę na realizację badań RTG z Poradnią Radiologiczną Rad-Med. ul. Opolska 59 Poznań 618323903 , a także z Poradnią Radiologiczną ul. Wschodnia 25/43 Luboń tel. 618437597
W jaki sposób mogę zamówić receptę i jak długi jest czas oczekiwania na nią?
Zobacz odpowiedź
Recepty można zamówić u nas osobiście lub telefonicznie w godzinach pracy placówki (10.00-18.00). Natomiast czas oczekiwania wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jakich specjalistów posiadacie Państwo w ramach NFZ?
Zobacz odpowiedź
Aktualna lista specjalistów przyjmujących w naszym Centrum Medycznym w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) dostępna jest na naszej stronie internetowej cmkomorniki.pl.
W jakich godzinach otwarta jest przychodnia?
Zobacz odpowiedź
Centrum Medyczne Komorniki otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 z wyjątkiem Świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
W jaki sposób umówić / odwołać szczepienia u dziecka?
Zobacz odpowiedź
W sprawie szczepień prosimy kontaktować się z pielęgniarkami osobiście lub telefonicznie pod nr tel. 727006433 od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00-18.00.
Czy w Przychodni możliwa jest płatność kartą?
Zobacz odpowiedź
Tak, w Centrum Medycznym Komorniki można płacić zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą, czy blikiem.
Gdzie można znaleźć cennik Państwa usług?
Zobacz odpowiedź
Cennik naszych usług znajduję się na naszej stronie internetowej cmkomorniki.pl w zakładce „Cennik”.
Czy po złożeniu deklaracji moja dokumentacja medyczna będzie do Państwa przesłana?
Zobacz odpowiedź
Niestety, dokumentacja medyczna jest przechowywana przez okres 20 lat przez podmiot udzielający świadczenia. Natomiast mają Państwo prawo do kopii swojej dokumentacji. Aby ją otrzymać trzeba złożyć wniosek do podmiotu, z którego chcieliby Państwo ją otrzymać.
Czy mogę umówić dziecko na teleporadę?
Zobacz odpowiedź
Zgodnie z nowelizacją Rozporządzenia Ministra na teleporadę można umówić dziecko, które ukończyło 6.rok życia poza poradami kontrolnymi , które mogą się odbyć bez badania fizykalnego.
Gdzie się zgłosić , jeżeli źle się poczuję będąc daleko od mojego lekarza rodzinnego?
Zobacz odpowiedź
Jeśli jest się ubezpieczonym ,przebywa się poza miejscem zamieszkania i następuję nagłe pogorszenie zdrowia lub nagłe zachorowanie, to można skorzystać porady/wizyty w innej Placówce POZ, która ma zawartą umowę z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ).
Jak wygląda u Państwa umawianie wizyt domowych?
Zobacz odpowiedź
W Centrum Medycznym Komorniki wizyty domowe ustala się bezpośrednio z lekarzem podczas wizyty stacjonarnej lub teleporady.
W jakim przypadku lekarz może odmówić wystawienia recepty?
Zobacz odpowiedź
Lekarz może odmówić wystawienia recepty w sytuacji , gdy pacjent nie dostarczył stosownych dokumentów od lekarza specjalisty z rozpoznaniem choroby.
Jak mogę skorzystać z programu Profilaktyka 40 +?
Zobacz odpowiedź
Aby skorzystać z pakietu badań, pacjent musi wypełnić ankietę umieszczoną w Internetowym Koncie Pacjenta (IKP).
Można to zrobić również telefonicznie dzwoniąc na infolinię Domowej Opieki Medycznej (DOM) pod nr tel. 22 735 39 53.
W ten sposób wygeneruje się nr skierowania, na podstawie którego można się umówić kontaktując się z Rejestracją w celu ustalenia dogodnego terminu lub taki termin znaleźć samemu w IKP.
Gdzie się udać w przypadkach nagłych?
Zobacz odpowiedź
W przypadkach nagłych proszę się udać na Szpitalny Oddział Ratunkowy (SOR) . Tam niezwłocznie udzielone będą niezbędne świadczenia pacjentowi, który uległ urazowi i osobie w stanie nagłego zagrożenia życia.
np.:
Dorośli:
- Szpitalny Oddział Ratunkowy (SOR) ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 11 Puszczykowo.
- Szpitalny Oddział Ratunkowy (SOR) ul. Przybyszewskiego 49 Poznań.
- Szpitalny Oddział Ratunkowy (SOR) Szpital HCP ul. 28 Czerwca 1956 194 Poznań.
Dzieci:
- Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ul. Wrzoska 1 Poznań
62-052 Komorniki
Programy profilaktyczne realizowane w Centrum Medyczne Komorniki
Cras iaculis massa a pellentesque dapibus. Sed ut convallis mauris, finibus iaculis lorem. Praesent scelerisque tellus malesuada facilisis luctus.
Poznaj wszystkie programy