Wybierz ustawienia cookies
Za pomocą ciasteczek oraz powiązanych z nimi technologii oraz poprzez analizę Twoich danych, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci materiały. Dowiedz się więcej: polityka prywatności
Przejdź do głównej treści
Ważna informacja
Zamknij

Nowa szczepionka p. COVID-19

Dowiedz się więcej

Polityka dostępności

Nasi pacjenci obdarowywują nas zaufaniem
5.0
183 opinie.
4.4
51 opinii.

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.cmkomorniki.pl

Centrum Medyczne Komorniki sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do
Centrum Medyczne Komorniki.

  • Data publikacji strony internetowej:
    2023-09-04.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:
    2023-09-04.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-08-30

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-08-30

Skróty klawiaturowe

Tak.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest:
Centrum Medyczne Komorniki
info@cmkomorniki.pl
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu
616 006 433
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.

Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Centrum Medyczne Komorniki

Stawna 7 (II piętro)
62-052 Komorniki

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Parking jest bezpłatny.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Stopnie są oznaczone kontrastowo.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 10%.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 100 centymetrów.

Przestrzeń za wejściem

  • Punkt obsługi znajduje się na terenie placówki
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
  • W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy.
  • Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.

Ciągi poziome

  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
  • Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.

Ciągi pionowe

  • Możesz skorzystać z windy.

Winda

  • Drzwi windy otwierają się automatycznie
  • Winda znajduje się w budynku
  • Przyciski sterujące mają opisy w alfabecie Braille’a.
  • Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.

Pomieszczenia

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
  • W toalecie jest zamontowany przycisk do wzywania pomocy.
  • Na ścianach są zamontowane poręcze.
  • Pochwyty są po obu stronach ustępu.

Aplikacje mobilne

brak

Dodatkowe informacje